|  Strona główna   >  Rejestr zmian treści | 
Rejestr zmian treści
Zmiany o pozycjach 1 - 10 (z 10)
      
				Szkoła Podstawowa nr 5
		rejestr zmian informacji
	     
           
              Statut szkoły_05_2025            
          
            Data: 2025-05-07 13:09:10           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              Statut szkoły            
          
            Data: 2025-05-07 12:30:45           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              Raport o stanie zapewnienia dostępności            
          
            Data: 2025-04-30 09:05:10           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              Raport o stanie dostępności_2025            
          
            Data: 2025-04-30 08:32:32           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              raport o stanie zapewnienia dostępności_2025            
          
            Data: 2025-04-30 08:22:31           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              dodano link do raportu o stanie dostępności            
          
            Data: 2025-04-29 14:41:24           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              dodano raport o stanie dostępności za 2024 r.            
          
            Data: 2025-04-29 14:38:07           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              zmiana adresu email            
          
            Data: 2025-02-24 09:28:33           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              Zmiana nazwy szkoły w związku z reformą,            
          
            Data: 2020-09-23 12:31:14           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
              Zmiana nazwy szkoły            
          
            Data: 2018-02-21 10:39:05           
           
            Autor: Ewa Antczak           
         
Zmiany o pozycjach 1 - 10 (z 10)
      
 
					
 
		





